Ścianki reklamowe – wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć

Wiele firm dziś reklamuje się głównie w internecie. Istnieje obecnie mnóstwo rodzajów marketingu internetowego i stron, które mogą pomóc w uzyskaniu ogromnych zysków. Nie należy jednak zapominać o innych rodzajach reklamy. W poniższym artykule wyjaśniamy czym są ścianki reklamowe i gdzie je może z powodzeniem wykorzystać. 

Ścianki reklamowe – co to jest?

Ścianki reklamowe to nic innego jak specjalna ścianka z materiałem, na którym została wydrukowana reklama. Konstrukcja takiej ścianki często jest wyprodukowana z lekkich profili aluminiowych, a sama reklama jest tekstylna. To idealne rozwiązanie, gdy chcemy zaprezentować i wypromować swoją firmę czy oferowane usługi bądź produkty na przykład podczas targów w hali czy na stadionie, które mają cyklicznie miejsce. Ścianki reklamowe mogą mieć najróżniejsze rozmiary i kształty, a wydrukowana reklama może być ustawiona w poziomie bądź w pionie. Obecne ścianki, które królują na różnego rodzaju targach czy też przy wejściu do różnych sklepów, są zupełnie inne niż kiedyś. Obecnie można postawić na tradycyjny model reklamy, ale także i zastosować pewne technologiczne nowinki, jakimi są na przykład kolorowe światełka LED. Mogą one oświetlać reklamę od spodu bądź otaczać ją niczym ramka. Gadżety tego rodzaju są niezwykle popularne i należą do najbardziej znanych reklamowych systemów wystawienniczych.

Budowa ścianki reklamowej

Ścianki reklamowe wytwarza się z systemów wystawienniczych. Właśnie dzięki temu są bardzo lekki, a jednocześnie wytrzymałe, łatwe w transporcie i niezwykle stabilne. Łatwo też przechowywać je, a materiałową reklamę można spokojnie prać w pralce. Profile aluminiowe umożliwiają łatwy i bardzo szybko montaż. Jeśli będziemy chcieli nową reklamą wystarczy zamówić, a starą zdjąć, złożyć i schować.

Zalety ścianek tekstylnych

Ogromną zaletą tego rodzaju gadżetów reklamowych jest to, że tworzą idealną prezentację. Są kolorowe i bardzo widoczne, dzięki czemu przykuwają uwagę potencjalnych klientów, którzy najpierw zapoznają się z tym, co jest zamieszczone na grafice, a następnie z usługami czy oferowanymi produktami. Innymi zaletami takich ścianek jest to, że są lekkie, łatwo je przenosić, grafiki można zdejmować i zmieniać. Profile aluminiowe, z których jest wyprodukowana konstrukcja, pozwalają na szybki i łatwy montaż oraz demontaż.

Zastosowanie ścianek reklamowych

Promocyjne ścianki tekstylne można zastosować w różnego rodzaju miejscach. Zwykle stanowią jeden z elementów na targach w halach czy na wystawach. Stosuje się je również na konferencjach i kiedy firma organizuje szkolenia zewnętrzne. Gadżety reklamowe tego rodzaju sprawdzą się zatem podczas wszystkich wydarzeń, które mają na celu zaprezentować firmę oraz jej produkty czy też usługi. Ścianki tekstylne pojawiają się również na terenie sklepu lub przed nim, przed wejściem do restauracji, kawiarni, kina czy przy punktach sprzedaży.